الأحد، 29 مارس 2009

مش هاشرب شاى تانى المساج ارحممممممممممممممممممم

من فتره وانا بيته عند صحبتى توتا وطبعا هى مش بتنام خلاص شافته بزمتك واحده زى دى

المهم كل يوم نسهر لصبح على النت والاغانى والتليفزيون وفى يوم قالت

توتا : كوكى اعملى ماساج ليه

انا : مش بعرف يا مزتى

توتا : انا هاعلمك

انا : اوك مافيش مشكله

قامت توته وفضلت تقولى الحركات فا قولتلها طيب ما تعمل لي وانا اعملك

توتا : لا انتى هاتكسلى

انا : لا يا بنتى

توتا وفقت انها تعملى المهم طلبت منى اقلع هدومى من فوق قلعت البجامه والبدى فا طلبت انى اقلع البرا

وانا : لا انكسف

توتا : يا بناتى ايه المشكله هو فيه غير انا وانتى

انا : نو ( وفى عقل بالى يانهار اسود البت بتغرغر بيه )

المهم كنت مجبره انى اقلعه اعمل ايه بس مقدرش اقولها لا

وقلعت البرا ، لقيت خير الله ما اجعله خير انا نمت على بطنى وهى قاعدة فوقى وطبعا مش هاقدر اقولكم احجامنه ايه

دى حاجه سيطه من احجامنا المهم
وفضلت قال ايه تكسر فى ضهرى وهى قاعده فوقى وكتمه على انفاسى وتقولى مجاش يا كوكى وانا ( الله يخرب بيت كوكى واليوم اللى عملتى فيه مشاش ) المهم احله ما فى ده كله انى عريانه حسه بقمت الحريه لكن لو طنط دخل هاكون فى قمة الفسوف المهم هى خلاصة وانا ظهرى ساخن جدا المهم المفروض 10 دقايق وهى بعد ربع ساعه كوكى ياله قومى اعملى ليه ماساج وانى كوكى اللى هى انا ترد ولا هى هنا
وهى كوكى فالاخر رديت يا نحم
توتا : انتى عجبك المساج
انا : طبعا بعد التكسير لزم
توتا : طيب قومى
انا : سبينى شويه
توتا : ليه انتى تعبتى
انا : لا
توتا : طيب ايه فيه حاجه وجعاكى
انا : لا يا توتا بس الاحساس بالحريه وانك قالعه احساس جميللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
توتا : ( بتبصلى وفى عنيه نظره شريره وكانه عايزه تقولى مزنبانى يا بنت ######### عشان الحريه ) ابتسامه
انا : قومة باكرامتى ياله يا مزه عشان اعملك المهم ابتديت اعمل وكنت لسه بتعلم فيه ، وياريت ما اتعلمت فيها المفروض انه المساج ليه قواعد معاينه ومناطق ممنوع الاقتراب منها وانا تقولش بنتقم وقامة كتفها تعبان جدا ودخلنه نامنه وصحينه تانى يوم الظهر بعد طبعا قرف الموبيلات واصحابنه يتصله وكلمنى بوشبش وقال انه جى فى السكه قولت لتوتا بشبش جى فى السكه فا طنط ام توتا لا تكلو قبل ما تنزله وحطت فراخ وكلنا وعمو صمم يعمل شاى وانا بموت فى الشاى بعد الاكل عمو سأل كام معلقت سكر انا قولت اتنين
هى قالتلى يا بنتى خاليهم تلاته وانا لا بحب اتنين قالتلى انتى حره، وعمو عمل الشاى ( وياريته ما عمل ) نادنى كوكى تعالى اشربى الشاى
واناحاضر يا عمو واقعدت وهابتدى اشرب وياريت ما فكرت اشرب اصلا لوبشرب لقيت الشاى تقيل جداااااااااااااااااااااا فا كملت شرب عادى جدا وحطيت الكبايه ،وعمو لا اشرابى يا عمو انا دخله اشوف توتا وهو لا لزم تشربى الاول فا قولتله حاضر يا عموه واخدت الكباية معايه الاوضه
توتا مش قدره اشرب تقيل قالتلى قولتك من الاول فا اتسحبت عى المطبح ودخلت دلقت الشاى وغسله الكبايه وغسله كمان الحوض ( بخافى اثر الجريمه ومن ساعتها بعمل الشاى بنفسى

ليست هناك تعليقات: