الاثنين، 23 مارس 2009

انا جايت

وبعد الشاور نمت واستماخية وبحضر كلامك ابدا بيه واقوله بكره
ان الاخ الصديق بتاعى اللى قالى ماتكلمهوش جى وانا قاعده طيب اعمل ايه
الحل ايه مافيش طبعا غير الصراحه هو انا زنبى ايه هو جى فجاء
وصحية تانى يوم وكلمته
انا : صباح الفل
هو صباح الخير
( قولت فى بالى من اوله باينه ربنا يستر )
انا : اخبارك ايه
هو : انا كويس احكيلى عملتى ايه امبارح
انا : خرجت مع اصحاب
هو : راحته فين
انا : المكان المعتاد
هو : ومين كان موجود
انا : كل اصحابى اللى انت تعرفه
فلان وفلان وفلان وفلانه وفلان
هو : بس مافيش حد اتانى
انا ( قولت فى بالى اخخخخخخ انا كه فهمت وعرفت انه عارف وبيلف ويدور طيب مدام مش صاريح نلعب مع بعض )
انا : انت عايز حد معاين يكون موجود
هو: لا بسأل مين كان موجود
انا : مافيش حد اخخخخخخ نسية اقول انى صاحبى اللى جى من بره جى فى الاقعده
هو : وانا مش قولتك ما تقبلهوش
انا : ماهو جى فجاء اهمل ايه
هو : المفروض كنتى تمشى
انا : منا كنت برتب لعيد ميلاد واحد صحابنه
هو طبعا اضايق زعل وانا حولت افهم انى ماعقدتش غير ساعه وكنت بتكلم مع اصحابى لترتيب العيد ميلادد
ومفيش فايده وفى الاخر اتقلبت غم وزعل وعدوك من زعله مايترداش بسهوله
وطبعا جى عيد ميلاد واحد من الشله فا اكيد الشخص ده لزم يحضر وفعلا الشخص ده حضر وانا كنت قاعده متجهله لانى مقدرش اوعل حبيبى ويريته نافع ده زاد الطين بله وقرف ونيله
تانى يوم بيكلمنى صباح الخير
انا : صباح النور
انت مش هاتسأل عملت ايه امبارح
هو : لا مش عايز اعرف
انا : طيب
هو : الاخ جى العيد ميلاد
انا : ايوه جى
هو : يعنى انتى عارفه انى هاضايق وعملتيه
وعدوكم فضل لاوى خالقته عليه وزعلا منى كتير زلانى
وصلحته بالعفيه لدراجات انى مكنتش بقابل صحابى وله بكلمه وهو انسان زوق جدااااااااااااااااا
وكان محترم راغبتى بس اقول ايه اخص علبه زعلانه منه موت موت موت

ليست هناك تعليقات: