الاثنين، 23 مارس 2009

عواف عليكم

بقالى كام يوم وانا مقريفه وتعبانه لانى زهقت من الرجاله واللى
جابوهم الا صحيح هو خالقهم ليه عشان يقرفنا
بعيد عنكم وعن السامعين بعب واحد موتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ربنا يرزقه بقطر يقع من قول امين ( بعد الشر عليه منك له له ليها )
الواحد ده موغلبنى اخر غلبه ديما كله لا لا لا لا لا لا لا
يعنى انا نزله اقبل حد من صحابى مش عايش فى مصر وجى من براه ازاى زاى لالالالالالالالالالالالا
طيب يهديك يرضك ( ابدا ) يابن الحلال هايكون معايه الشله ( ابدا ) طيب الاسباب
لا انا عارف الناس دى وتفكرهم وهايبصولك ازاى لا
انا : طيب يا حبيبى معايه اصحابى
هو : برده لا
انا : اخص عليك يا كوكو
هو : نو
انا : الراجل جى من برده
هو : نو
انا : اخص عليك يا كوكو
هو : لا لو عايزه ترضينى
انا : كده برده يا كوكو
هو : يس
المهم خرجت مع اصحابى اول لما وصلت قال ايه ليقيت البت اختى جى وجايبه فى اديها
وانا بصيت وكل ملمح وشى ضحكه حزينه ازيك حمدلله على سلامتك

هو الله يسلمك واقعدوانا اقعدت اغمز لصفصف هاعمل ايه اقول للجدع بتاعى ايه
قالتلى : قوليله
انا : يا فلحوسه منا هاقول بس تتوقعى هايعمل ايه
صفصف : عادى يا حبيبتى هايقتلك بس
انا : متاكده يا صفصف
صفصف : طبعا يا مزتى
انا : الله يبشرك بالخير زى ما بشرتينى
روحت اخدت شاور عشان عارفه ان فيه خناقه ومش هاعرف ادخل استحمه لو فتحت الجهاز
يا ويالى وسواد ليلى

للحوار بقيه

هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

جود جود جود

غير معرف يقول...

بصي يا ستنا الكتكوته ... البني ادم ده اللي انت بتحكي عنه .. معلش يعني ماهو الا عينة من صنف الرجالة ..
يعني مش الصنف كله ..
في اختراع قديم اخترعته البشرية اسمه مبدأالثقة وبالذات في اللي بنحبه ..
ومدام هو بيحبك وعارف ظروف حياتك يبقى المفروض يثق في حضرتك ويتفهم نظام حياتك اليومي طالما نظام حياتك في حدود الادب .. ولا هو عايز يتنيل ويحب بشروطه ..
والانيل بقى انه يكون عارف انك بتحبيه ..
يبقى كده خيبة رسمي وبنويبة كمان ..
كده بقى لا هو واثق فيكي ولا واثق في نفسه وقلته احسن ..
الا لو في امل انه يتصلح حاله ويتعدل في تفكيره ..
في الحالة دي ممكن تصبري عليه وربنا يعينك على ما بلاكي .. بس بيني وبينك الحب يستاهل برضو ..
يستاهل اننا نصبر على اللي بنحبه طول ما فيه امل ان يتظبط .

غير معرف يقول...

بصي يا ستنا الكتكوته ... البني ادم ده اللي انت بتحكي عنه .. معلش يعني ما هو الا عينة من صنف الرجالة ..
يعني مش الصنف كله ..
في اختراع قديم اخترعته البشرية اسمه مبدأ الثقة وبالذات في اللي بنحبه .. ومدام هو بيحبك وعارف ظروف حياتك يبقى المفروض يثق في حضرتك ويتفهم نظام حياتك اليومي طالما نظام حياتك في حدود الادب .. ولا هو عايز يتنيل ويحب بشروطه .. والانيل بقى انه يكون عارف انك بتحبيه .. يبقى دي تبفى خيبة بنويبة ..
كده بقى لا هو واثق فيكي ولا واثق في نفسه وقلته احسن .
الا لو في امل انه يتصلح حاله ويتعدل في تفكيره ..
في الحالة دي ممكن تصبري

غير معرف يقول...

لا متقولش عليه كده
اصلى بموت فيه بس غيرته زياده حبى
هو بيقول انها مش غيره
ولانى ماسمعتش الكلام بس انا شايفه ان ده مش حاجه غلط لانى مهما كان بحبه وبحترمه وعمرى ما هابوص لغيره